Love is never easy, it does take sacrifice, but sacrifice shouldn't be the first thing you think of when describing love, for what you've gained will always outweight what you've lost.

Suara Hati Seorang Lelaki...

salam semua...
hari ni mood nak jiwang-jiwang sikit...terus terang aku ni seorang lelaki..nampak luaran macam gagah..tapi sebenarnya dalam hati ada taman juga..yang tahu-tahu je la kan..seminggu dua ni memang mood rindu aku kat si dia bertambah-tambah..nampak macam cool tapi sebenarnya dalam hati ni Tuhan je la yang tau seperti apa aku merindui si dia...kadang-kadang tu mula la berangan kalau la dapat selalu ada bersama si dia kan best...tapi mungkin masa masih mencemburui saat-saat itu lagi kot...selalu aku tengok langit je..mana la tau bayang-bayang dia muncul kan...


haaaaa..mcm ni la selalu aku tgk langit...:D


mana la tau kan tiba2 banyangan dia muncul kira terubat gak la rindu hati ni kan...


sebenarnya jujur aku cakap lelaki ni sebenarnya lebih jiwang dari perempuan tau..kalau dia dah betul-betul sayang kat seseorang tu mula la datang mood feeling2..mcm2 mood la..kadang tu tengok gambar then cakap ngn gambar tu..kadang tu berangan terbayang dapat dating2 dengan si dia...kadang tu kalau terlalu rindu sangat kan sampai air mata keluar tau...ni semua aku share sebab aku sendiri sedang melalui saat itu..

kalau keluar air mata tu ..haaaa mcm ni laaa...nampak je muka ganas tapi dalam hati siapa yang tahu kan..:')


tu la kan...sebenarnya kalau hati tu dah terlalu sayang dan cintakan seseorang dia mampu membuatkan kita melakukan perkara diluar sangkaan..jangan sangka lelaki yang selalu belagak hero tu tak mampu touching tau..lagi2 bila dia rindukan orang yang dia sayang...orang kata..muka ganas tapi dalam hati ada taman...ni la yang dimaksudkan dengan ayat tu...apa2 pun just nak share sikit2 je pasal hati seorang lelaki ni..kalau lebih2 karang malu la kaum kami..hehehehehehe....apa2 pun untuk  yang selalu merindukan kekasih tu teruskan merindu..bila rindu bertambah...kasih sayang takkan pernah hilang sampai bila2....InsyAllah..:)






*pssssttt...psssstttttttt....ni untuk awak...awak...saya nak bagitahu awak yang saya terlalu rindukan awak...nanti bila awak free awak jerit la panggil saya eaaaa...rinddddddduuuuuu tauuuu..sayang awak..:')

No comments:

Post a Comment

There are only three things that really matter in life.Faith,Hope and Love and everyone knows that the greatest of these is love
It's a feeling that you get deep down in your heart that can't be rationally explained, it's not something you can describe from deep down in your cerebellum.